Çayma koşulları Genel Maddeler:

1: ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya belirttiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

Cayma hakkının kullanılması için ürün tesliminden itibaren 14 günlük süre içinde SATICI ‘ya ekte bulunan formu doldurarak eposta ile yazılı bildirimde bulunulması gerekmektedir. Kullanılmamış, ambalajının açılmamış veya güvenlik bandının yırtılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde:

a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

b) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, standart aksesuarları varsa hediye olarak gönderilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerinde ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

c) SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasında itibaren en geç 14 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve alıcıyı borç altına sokan belgeleri ALICI’ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.

d) ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.

e) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir. İade edilen ürünün ücretinden kesilir.

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler:

ALICI’nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar ve ALICI tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla; gıda, ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemelerinin iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.

Teslimat sırasında hasar alan ürünlerin iade süreci:

Teslimat sırasında hasar alan ürünlerin (kırık, hasarlı, ambalajı bozulmuş v.b.) tespiti için kolinin kargo çalışanı nezaretinde açılması gerekmektedir. Eksik ya da hasarlı olduğu tespit edilen kargolar müşteri tarafından teslim alınmamalı ve kargo görevlisine tutanak tutturularak kargo teslim alınmadan iade edilmelidir. Kargo teslimi esnasında ürünün eksik, kırık, ezik veya ambalajın patlak olduğu kargo çalışanı tarafından tutanak ile tespit edilmemiş siparişlerde ürünler hasarlı ürün kapsamı dışında tutulur. Müşteri hiçbir hak talebinde bulunamaz.

 

İptal veya İade Başvuru Formu:

-Kime: ZEYDİ PROJE DANIŞMANLIK SANAYİ TİCARET İTHALAT İHRACAT LİMİTED ŞİRKETİ

Bu Formla aşağıdaki ürünlerin satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim

-Sipariş tarihi veya teslim tarihi:

Cayma hakkında konu ürün:

Cayma hakkında konu ürün bedeli

Alıcı Adı-Soyad:

Alıcı Adresi:

Başvuru Tarihi: